poniedziałek, 19 maja 2014

Naładowana radością

Hej, hej!

Cieszę się, ze znów gościsz na moim blogu :)
 Mój weekend był wspaniały. 
Bardzo ważne jest, żeby robić odpowiednie rzeczy
z odpowiednimi ludźmi.
Ja właśnie tak spędziłam wolne dni :)
Dzięki nim jestem naładowana radością.
Nic nie jest w stanie jej zgasić.
Mam przynajmniej taką szczerą nadzieję ;)

Na poniedziałek, który nie jest zbyt lubianym dniem
posyłam wam 3 "motywatory" ^^

https://www.youtube.com/watch?v=g_orMKHMaBU
~Acidland, Myslowitz
Nikt cię nie widzi, śpiewaj najgłośniej jak umiesz :)) 

"Żadna noc nie może być aż tak czarna, żeby nigdzie
nie można było odszukać choć jednej gwiazdy"
~cytat dnia, Phil Bosmans


Jeszcze TYLKO 4 pełne dni i znowu weekend!
To mi daje kopa to działania.
Tym bardziej, że od piątku mam wycieczkę
z super ludźmi w super miejsce :)


Pozdrawiam i ściskam mocno
Muzyczna <3

PS. Zaplanuj sobie coś miłego na weekend.
To nie musi być nic wielkiego.
Niech cię motywuje do radosnego oczekiwania i działania
przez dni robocze. Od razu wtedy łatwiej pracować :)
Gdy już to zrealizujesz ciesz się
i ładuj akumulatory na kolejne dni!
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz