sobota, 17 maja 2014

Witaj!!! :)

Witaj :*
Bardzo się cieszę, ze zechciałeś/ zechciałaś odwiedzić mojego bloga.
Mam nadzieję, że ci się spodoba ;)
Prowadziłam już kiedyś bloga na innej stronie, ale mi go skasowano :(
Postanowiłam więc założyć nowego, tutaj.
Mam prawie 15 lat i... uważam, że życie jest też piękne, wspaniałe, cudowne!
Jednak czasami zdarza się, że barwy gasną i zamieniają się
w odcienie szarości, które już nie są takie radosne... :(
Wtedy zapraszam cię tutaj (oczywiście nie tylko wtedy ).
Odpowiednia dawka optymizmu,
którą postaram się dostarczyć
może chociaż troszkę pokoloruje twój świat.
Musisz się tylko na nią otworzyć :)
Będę też czasem pisać o innych rzeczach,
ale postaram się nie przynudzać ;)

Pierwsza specjalna dawka :)

"Zamknij oczy. Ale nie umieraj, masz prawo do płaczu. A potem wstań i walcz o następny dzień"
~Anna Kamieńska

https://www.youtube.com/watch?v=IjrU_F8W8nI
~We are giants <3 Lindsey Stirling ft. Dia Frampton




Pozdrawiam, Muzyczna <3

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejne wpisy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na bloga, dawka pozytywnej energii przyda się każdego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń