piątek, 13 czerwca 2014

Zmieniając myślenie...

Hej!

Dużo się ostatnio podziało, oj dużo...
Były złości i płacze, i żale, i zazdrości, i fochy...
Ale jakoś się poukładało.
Mniej więcej na razie.
Musiało w końcu przecież :)
Ale to co się dzieje wokół,
nie zawsze zależy od nas samych.
Nie zależy nawet od innych tu na ziemi.
Zależy po prostu od "Góry" :)
Wiele osób mi to powiedziało
w ciągu ostatnich kilku dni.
Niby sama to wiem... ale jak przyszło co do czego
to trochę się nie potrafiłam pogodzić z pewnymi sprawami.
Na całe szczęście już mi przeszło.
I dzisiaj znalazłam taką genialną myśl :D


Idealnie pasującą do sytuacji, co jeszcze bardziej mnie utwierdziło w tym, że tak ma być.

Ty też spróbuj!
Może myślisz, ze masz strasznego pecha.
Też tak myślałam, nawet kilka osób mi to powiedziało.
Tobie może też mówią,
ale przestań im wierzyć- serio!
Spójrz na to z pozytywnej strony,
chociaż czasami trudno... postaraj się ją znaleźć :)

Jeszcze filmik z piosenką na dziś :3

I obrazeczek:


Uśmiech proszę... bo tak lepiej :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu <3
Muzyczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz