sobota, 6 czerwca 2015

W stronę słońca!

Chyba wreszcie na dobre zawitało słońce,
od razu lepiej się myśli i pisze ;)

Dzięki długiemu weekendowi mam chwilkę, żeby dodać nowego posta ^^
Rok szkolny dobiega końca ,
dlatego jestem wyjątkowo zakręcona w ostatnich dniach.

Dzisiaj wrzucę kilka fotek z mojej ostatniej podróży nad polskie morze.
I wiecie, co Wam powiem?
Że doskonale sprawdza się przysłowie
"cudze chwalicie- swego nie znacie".
Było pięknie... niesamowicie.

Zgadzam się, to rzeczywiście nie są może
lazurowe wybrzeża tropikalnych wysp,
ale mała mieścinka Bobolin (k/ Darłówka) ma swój urok,
w którym ja osobiście się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)














 "Nie trzeba być zaraz super optymistą, ale dla tego, kto widzi wszystko
tylko w czarnych barwach słońce zachodzi już o poranku"
~Phil Bosmans

I nutka na dziś z dedykacją dla fanów reggae ;D

Z pozdrowieniami,
Muzyczna :*

 
P.S. A jako, że zaczął się sezon truskawkowy, 
odsyłam Was do specjalnego osobnego posta o tych przepysznych owockach ;)
KLIKNIJ TU :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz