poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Podróżnie...

Cześć!
Miło mi znowu do Was napisać :)
Dawno tu nie zaglądałam, ale to dlatego, ze sierpień minął mi w podróżach.
Najpierw kolonie, potem krótka wycieczka pod Kraków,
trochę jazdy do domu i w góry, i zleciało.
Nawiasem mówiąc polecam podróże polskimi busami ;)


Do szkoły... jestem przygotowana.
Zdecydowanie dużo mi dały te wakacje.
Dużo rozmów, dużo energii i dużo zmian.
Wiem, że ten rok szkolny przyniesie dużo dobrego
i jestem pewna, że szybko zleci
i znów się spotkam z moimi kochanymi znajomymi <3
To przecież tylko 10 miesięcy... prawda? ^^
Od tego roku wiele zależy.
Egzaminy, wybór liceum i wstępna decyzja o przyszłości.
Ale ze wszystkimi bliskimi i z naszym Tatusiem
wszystko się dobrze ułoży!

Obrazek na dzisiaj:

Pozdrawiam serdecznie, Muzyczna ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz