wtorek, 2 września 2014

Stopy w podróży i TOP 13 piosenek :)

Cześć!
"No i skończyło się rumakowanie..."
jakby to ujął Osioł ze Shreka ;)
Ale trzeba iść naprzód,
bo kto stoi w miejscu ten się cofa.

Od teraz koniec narzekania,
bierzemy się w garść, do roboty
i zaraz znów będą wakacje :D

Te wakacje dużo zmieniły.
To zdanie to ich krótkie podsumowanie.
Jeszcze kilka fotek dla Was :
W międzybrodzkim lesie <3

Zrobione przez mojego 4-letniego braciszka ;*



 I tak jak w tytule posta "Stopy w podróży" ;D :p




Top 13 pokochanych przeze mnie w to lato piosenek:

1. Cisza i wiatr
- świetne, tak po prostu :)

2. Chcę tu zostać
- z kolonijnej Gali, "Wszystko wokół się zmienia..." sama prawda

3.Pokonaj siebie
-takie stare i niby "denne" (bo to Feel- tak mówią), ale ta piosenka od czasu koloni mnie mega motywuje,
a ty G. masz pamiętać, że jesteś wielka, dziękuję za wszystko! <3

-to z takich nowszych przebojów, genialna i taka... prawdziwa

Hahahaha, kochanie, @Tosieg, tańczymy??? ;)
Najlepsze wygłupy na dyskotekach <3

-tekst w ogóle nie w moim typie, ale lubię głos Ewy i biorąc go oraz melodię pod uwagę
bardzo mi się podoba :)

7.Głoś imię Pana
-jeszcze z rekolekcji i Dnia Wspólnoty, cudne!

-sam tytuł mówi dlaczego ta piosenka mnie urzekła :3

- hymn Diakoni Rekolekcyjnej z Zapasiek i nierodzimskiej kadry <3

-to już totalne starocie... ale jakie fajniutkie :)

11.A my
-a tutaj zostawię bez komentarza <3

-"Każdy wschód Słońca Ciebie zapowiada, nie pozwól nam przespać poranka..."
tego szkolnego też ;p

-"(...) jest jak dobrze namalowany, hiperrealistyczny religijny obraz. (...)religijna popkultura w najlepszym tego słowa znaczeniu"~Szymon Hołownia "Wszystko w porządku"
i nic lepszego nie mogę do tego dodać :)
(może tylko: Dzięki Ciociu!)


Ach, nieźle się rozpisałam, ale trzeba nam wszystkim dawki czegoś miłego na początek pracy, prawda? ;*

"Idź swoją drogą, a ludzie niech mówią, co chcą"~Dante Alighieri

Całuję, Muzyczna :*

2 komentarze: